Archivo del blog

sábado, 22 de agosto de 2015

ja es hora de que ens pugem tots als núvols i construïm un nou sistema de relacions

Ara es l'hora catalans i catalanes de pujar se als núvols i fer la nostre ....

ara es l'hora de la del que mediocritat deixi de governar en un pais tant com ric es el nostre, Els paisos dels nostres pares EL de les nostres mares , El País dels nostre avis i de les nostres avies

La Nostre es : la millor medecina per "sortir de l'esvoranc emociona" en que ens hem ficat


  1. Un nou estat amb relacions estables i prosperes amb els nostres veïns
  2. Un nou sistema de aprofitament de les oportunitats que presenta el canvi
  3. Un nou sistema de compensar als que en treuen ara mes profit sense "baixar de l'autocar" 







2 comentarios:

  1. pujar als núvols tot alló que hem viscut, destacar els moments dolços , rec memorar els llocs on han "passat les coses" , re memorar els moments que hem passat amb les persones

    ResponderEliminar
  2. nspiradors per l'Ascensió en Granollers

    Cobdícia , no Gracies No soc cobdiciós (no trobo el verb ) de l'estil d'altres, construeixo cada dia el meu estil amb el meu equip

    Respecte 100, jo respecto els meus "antics dits competidors"

    Memòria i passió, no m'oblido mai de la alegria a la feina

    Compartir + = + eficàcia, sempre comparteixo els exits amb els altres

    Viure i Reviure, Tributo respecte al present

    Ser tu sempre, Soc sempre autèntic i estic content de ser ho

    Complir es elemental , entrego i pago puntualment

    Companys , amics per sempre, dedico temps per els companys i les companyes

    Festa cada setmana , mai treballo massa els diumenges

    Somiar es sa, obro molt els ulls sempre per veure i imaginar el futur

    + QAlicio + Gran + ètica + estètica + valor + confiança + il·lusions + Ones de Optimisme en tota La Costa Brava​

    ResponderEliminar